אם יש משהו מעצבן במיוחד כשרואים סרט בקולנוע, זה שמישהו מתחיל לשוחח בטלפון הסלולרי שלו. זה מרגיז כששירות הלקוחות איטי ולא עונה, וכשהבטיחו שהפעולה קלה לביצוע אונליין אבל בעצם היא בכלל לא עובדת באתר. חווית המשתמש היא הכול, ואם השירות או המוצר שלכם נותנים חווית משתמש לא טובה, אתם יכולים להיות בטוחים שתחוו ירידה מסיבית בהכנסות העסק, אם לא נפילה שלו. הילה בלאן כאן כדי לעצור את זה.
הילה מביאה ידע נרחב לשולחן, ועושה אינטגרציה שלו לכדי שירות חיוני לכל עסק: חווית משתמש אופטימלית, כזו שעונה על הצרכים של כל הלקוחות שלכם, וגורמת להם לאהוב את המותג שלכם, ולחזור אליו שוב ושוב כלקוחות חוזרים.
מה זה בכלל חווית משתמש?
ובכן, חווית היא פועל יוצא של השימוש של המשתמש בשירות, בתוכנה או באפליקציה שלכם. האם הוא מרוצה או מתוסכל? האם הוא כל-כך מרוצה שהוא עומד לדבר על זה עם חברים שלו, או שהוא כל כך מתוסכל שהוא הולך להתלונן עליכם ברשתות החברתיות?
כדי לייצר חווית משתמש מעולה, צריך לעבוד עם הבנה בתחום. יכול להיות שהמוצר שלכם אכן נותן פיתרון חיוני, ואפילו ייחודי לבעיה של הלקוח, אבל הדרך בה הוא מציג את הפיתרון היא חזות הכול, כי מה שהלקוח רואה ומשתמש בו בסופו של דבר זה לא הרעיון שלכם, אלא הביצוע שלו.
הסוד הוא בתבלינים, ואז בהגשה!
הדרך בה חווית המשתמש הופכת למשהו ששווה לדבר עליו, היא כאשר מומחית כמו הילה בלאן מבצעת ניתוח פסיכולוגי של המשתמשים שלכם, ומייצרת פרופיל ברור וחד משמעי ללקוח. דרך הבנת הפסיכולוגיה של הלקוחות הפוטנציאלים והקיימים, ניתן לייצר חווית משתמש שתענה על הצרכים שלהם, מרמת הצבעים באתר או באפליקציה, דרך התוכן, ועד לכפתורים עצמם.
כאשר חווית המשתמש נעשית נכון, בצורה הכי יעילה שיש, לא רק שהלקוחות שלכם מקבלים את המענה שהם מחפשים אצלכם (או אצל המתחרים), אלא שהם נהנים לקבל אותו, וימהרו להמליץ עליכם. הבידול הזה הוא הכול, ועליו מתבסס המיתוג של מרבית החברות המצליחות.