אם אתם שוקלים להקים חנות וירטואלית, חשוב שתדעו כי חנות כזאת מתאימה לבעלי עסקים, חנויות, רשתות ועוד, כאשר כולם רוצים לשדרג את דרכי השיווק שלהם, להגדיל את קהל היעד ולאפשר רכישה מהירה בעולם אינטרנטי שבו רכישה מקוונת הינה פופולארית במיוחד. אבל מה צריך לדעת על הקמת חנות וירטואלית ומי צריך את זה? כל התשובות בהמשך.
חנות וירטואלית היא כזאת שמקנה את היכולת לרכוש שלל מוצרים שירותים ופריטים מכל סוג באינטרנט, דרך הזמנה און ליין ותשלום באמצעים שונים: כבר במעמד ברכישה.
חנויות אינטרנטיות מספקות לבעלי האתרים והעסקים הגדלת מכירות, הקניית אופציה לרכוש און ליין, ניהול אתר פורה ויעיל יותר כמו גם הנגשת תהליך המכירה ללקוחות אשר מעדיפים לבצע את הרכישות באינטרנט.
לחנות כזאת ישנן מגוון יתרונות ביניהן:
שימור הלקוח – באמצעות חנות אינטרנטית הלקוח יודע כי יש לו אופציה נוספת וזמינה לרכישה תוך קיצור תהליכים וזמני המתנה בעת הרכישה.
מתן מידע ללקוח – באמצעות אתרים אינטרנט שהם גם חנויות, אפשר להקנות מידע חיוני ללקוח אודות פריטים, מבצעים, השקות מוצר, מוצרים חדשים, קולקציות חדישות, תוך הקניית מידע שלא מקבלים בדרך כלל בחנויות.
יותר אופציות – חנויות וירטואליות מספקות בדרך כלל גם יותר אופציות עבור הלקוח אשר מבין בכל הנוגע למוצר, מהן האופציות והאפשרויות הקיימות.
אמצעי תשלום נוחים – באמצעות אתרים מקוונים יכולים הלקוחות לשלם בשלל סוגי תשלומים כמו בכרטיס אשראי, העברה בנקאית ואפילו בצ’קים וזאת בעיקר בשימוש במערכת מג’נטו המאפשרת תשלום במגוון רב של דרכים.
מיתוג מעולה – כאשר יש לכם אתר אינטרנט שבתוכו גם חנות וירטואלית, אתם ממתגים את העסק שלכם כמתקדם, איכותי וכזה שמקנה ללקוח שלל אפשרויות קנייה והכרות עם המותג.
אז מי צריך חנות וירטואלית.
כיום, מותגים גדולים כמו Samsung, Nike, Ford, Fox Connect, Lenovo, Olympus, Nestle ואחרים כולם הם כאלה שיש להם חנות וירטואלית שנבנתה על מערכת מג’נטו היעילה.
בנוסף, בעלי עסקים שזקוקים לחנויות מקוונות הם כאלה שמוכרים מוצרים, שירותים, שסוחרים באינטרנט, שעושים עסקים און ליין ומספקים משהו מוחשי או לא מוחשי ללקוח, אך עדיין יעיל ללקוחות זקוקים לחנות מקוונות, כאשר בכך אפשר להגדיל מכירות, להגדיל את קהל הלקוחות ולשווק את המוצר והשירות ליותר קהלי יעד!