בעלי עסק המעוניינים להעלות למודעות של אוכלוסיית היעד שלהם את העסק שלהם, חייבים להשקיע בשיווק, קידום ופרסום העסק שלהם באינטרנט. עסק שישקיע תקציב בשיווק וקידום האתר שלהם למעשה מגדיל לעצמו את הסיכוי להגדיל את הרווחים אותם יעשה בהמשך. מדובר בתחום המורכב מכלים רבים בהם ניתן להשתמש על מנת להגדיל את החשיפה של העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים, חלקם אפקטיביים יותר וחלקם פחות.
פרסום בגוגל – מחיר
אז כמה עולה פרסום בגוגל? התשלום על פרסום בגוגל מתבצע על כל “קליק”. כלומר, תשלמו על פרסום בגוגל רק ברגע שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יכנס למודעת הפרסום שלכם. הצעת המחיר עצמה ניתנת על ידי שקלול שמבצע רובוט הנקרא Adsbot ותפקידו לדרג את הפרסום שלכם על ידי 2 פרמטרים: דירוג המודעה וציון איכותה. צריך להיות לכם מאוד ברור שהתשלום שאתם משלמים על פרסום בגוגל הוא לא רק על מיקום המודעה שלכם- אלא בעיקר על איכותה.
איפה הכי מומלץ לפרסם?
לפני שתחליטו איפה להשקיע, חשוב שתבינו שאין כלי אחד בלבד שאם תשתמשו בו הוא יעמוד בפני עצמו ויוביל אתכם בהכרח לתוצאות הרצויות. פוסט יחיד בפייסבוק או קידום אורגני בלבד לא יביאו לכם תוצאות ובוודאי שלא תוצאות מהירות. הדרך המהירה והיעילה ביותר לקידום העסק שלכם היא באמצעות פרסום בגוגל באופן ממומן.
באם יש באפשרותכם, אנו מציעים להשקיע בפרסום ממומן בגוגל ובמקביל בפייסבוק על מנת לבחון באילו מהפלטפורמות התוצאה עבור העסק הספציפי שלכם מניבה חשיפה גבוהה יותר. במקביל קידום אורגני יכול לתת תנופה. באם אין לכם אפשרות להשקיע בפרסום ממומן בשתי הפלטפורמות במקביל, מומלץ שתתיעצו עם איש מקצוע שיעזור לכם לחשוב איפה הכי כדאי לכם להשקיע תקציב.