הקמתם עסק? פיתחתם אפליקציה כלשהיא? אם אתם יזמים טובים, אתם בוודאי יודעים כי יחד עם הקמת עסק או עם פיתוח אפליקציה חדשה, יש צורך גם לפרסם אותם ולשווק אותם על מנת שהקהל בעולם ידע כי יש פה משהו חדש.
אחת הדרכים הפופולאריות כיום לשיווק ופרסום היא הפקת סרטוני אנימציה. הסרטונים מסבירים בדרך מעניינת ואף מעט הומוריסטית במה מדובר, איזה שירות העסק החדש מציע וכיצד משתמשים באפליקציה החדשה.
הפקת סרטון אנימציה – כך תעשו זאת נכון
השלב הראשון בהפקה של סרטון אנימציה יהיה כמובן בחירת חברת אנימציה. בחירת חברה שתפיק עבורכם את הסרטון אמורה להיות קפדנית במיוחד על מנת למנוע אכזבות. לפניכם מספר טיפים כיצד לבחור חברת אנימציה:
- זמן הפקה – כל חברה עובדת בצורה שונה, אך תמיד חשוב לקבוע מהו הדד ליין שעד אז הם צריכים לספק לכם את הסרטון. חשוב לדעת, כי עריכה של סרטוני אנימציה יכולה לארוך זמן רב ולכן יש להזמין אותם מספיק זמן מראש אך עם זאת, לוודא כי חברת ההפקה תספק לכם אותו במהירות האפשרית.
- התרשמות מתיק עבודות – לפני הכול, חשוב מאוד להתרשם מעבודות קודמות שהפיקה החברה. בתיק עבודות ניתן למצוא סגנונות שונים של הפקות ולראות האם יש משהו שאתם אוהבים במיוחד ורוצים סרטון בסגנון הזה.
- סגנון התמחות – אין צורך במומחיות רבה על מנת להבדיל בין סוגי האנימציה השונים. תלת מימד, דו מימד או דו מימד קלאסי וסטופ מושן. כל סוג אנימציה מתומחר אחרת כאשר התלת מימד והסטופ מושן נחשבים ליקרים יותר ביחס לסרטוני דו מימד. כאשר אתם בוחרים סטודיו להפקת סרטון, חשוב שתוודאו כי הם יוכלו להפיק עבורכם את סוג הסרטון בו אתם מעוניינים.
הצעת מחיר אטרקטיבית – כמו בכל תחום, מומלץ מאוד לעשות סקר מחירים ולראות האם הסטודיו שבחרתם אכן מתאפיין במחירים טובים. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים להפיק את הסרטון שלכם דווקא בסטודיו מסוים, תוכלו לבקש מהם הצעת מחיר אטרקטיבית בתמורה להזמנת העבודה אצלם.