
כשאנחנו רוצים לשלם עבור שירות או מוצר מסוים, יש לנו דרכים לעשות את זה. אחת הדרכים היא באמצעות הוראת קבע, כלומר אנחנו יוצרים הוראה בבנק שמדי חודש כסף עובר מהחשבון שלנו אל מי שמספק לנו את המוצר או את השירות, על פי התנאים שמסוכמים בינינו.
מה היתרונות של הוראת קבע?
חוסך זמן
למעשה, באמצעות ניהול הוראת קבע, אנחנו לא צריכים להשקיע מדי חודש זמן בפנייה אל העסק בטלפון או על דרך האתר בשביל לשלם. הכל נעשה באופן ישיר דרך הבנק, דרך חשבון הבנק שלנו. הכל יותר פשוט, זמין ומהיר.
מעקב
ברגע שאנחנו מבצעים הוראת קבע דרך הבנק, הרי שיש תיעוד מלא בחשבון הבנק שלנו. אנחנו יכולים לדעת כמה שילמנו, מתי שילמנו. אנחנו יכולים לחזור חודשים אחורה ולראות כמה שילמנו בעבר וכמה אנחנו משלמים היום. הכל מתועד, אי אפשר לטעון שלא שילמנו.
תכנון
הוראת קבע מאפשרת לנו לתכנן טוב יותר את ההוצאות שלנו. הרי אם אנחנו יודעים שמדי חודש, בתאריך מסוים, יורד לנו סכום ספציפי, אז קל יותר לתכנן את ההוצאות, בין אם זה פר חודש ובין אם זה מעבר לכך. זה הרבה יותר נוח ופשוט עבורנו.
ריביות ועמלות
מאחר ואנחנו משלמים הוראת קבע, אז אנחנו לא צריכים לשלם ריבית או עמלה, כפי שלמשל נהוג באמצעות תשלום בכרטיס אשראי. זה יכול לחסוך לנו לא מעט כסף. מן הסתם, זה גם חוסך לנו את הצורך לשלם נניח במזומן, דבר שהוא מאוד לא נוח וכמעט לא אפשרי היום. חשוב להדגיש כאן, שבאופן כללי, יש לא מעט מקומות, בעיקר רשויות מקומיות, חברות ביטוח וכדומה, שמעדיפות לבצע תשלומים דרך הוראת קבע.
תהליך פשוט וזמין
אנחנו מבצעים את התהליך הזה פעם אחת לא יותר. כל מה שעלינו לעשות זה למסור את פרטי החשבון וכך אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות לשלם את מה שאנחנו צריכים. אין צורך שניכנס בכל פעם לאתר ולמלא פרטים, אין צורך להרים טלפון כל חודש. כל התהליך נעשה פעם אחת ולאחר מכן, הוא כבר מתבצע מעצמו.