ניהול עסק הופך למשימה קלה מתמיד, כאשר נעזרים בתוכנות יעילות. אבל איך בוחרים? קבלו כמה טיפים מועילים, שיעזרו לבחור תוכנה לניהול עסק המתאימה לצרכים השוטפים שלכם.
- תוכנה ירוקה
המשמעות של תוכנה לניהול עסק בשיטה הירוקה היא שלא צריכים שום הדפסות. התוכנה יודעת לשלוח את המסמכים לנמען במייל, אונליין. זהו רעיון חסכוני, ירוק, מהיר ויעיל.
- נוחות השימוש
העדיפו תמיד לבחור תוכנה לניהול עסק שמתוכננת כך שיהיה לכם קל ונוח מאוד להשתמש בה. תוכנות נוחות הן בעלות ממשק משתמש ידידותי, הן אינטואיטיביות ומוכוונות גם למשתמשים לא מקצועיים. כלומר גם מי שאיננו בעל ניסיון קודם בתוכנות עסקיות או בניהול חשבונות, ישתמש בכל הפונקציות בקלות.
- ניהול חשבונות וגבייה
תוכנה מוצלחת לניהול עסק תסייע לכם עם כל מה שנדרש כחוק, בניהול החשבונות. הפקת קבלות, חשבוניות מס, חשבונית עסקה וכדומה. בנוסף, היא תוכל להפיק עבורכם נתונים לצורכי גבייה. בכל רגע נתון תוכלו לדעת האם העסק פועל ביעילות, אילו לקוחות טרם שילמו עבור רכישה או מהו הפדיון בכל תקופה נבחרת.
- ניהול פרויקטים עסקיים
במידה והעסק שלכם עובד מול לקוחות קבועים, בצורה של פרויקטים, העדיפו תוכנה לניהול עסק שמאפשרת התנהלות על פי פרויקט. תחשיבי רווחיות של פרויקטים, התנהלות שוטפת ורישומים יהיו הרבה יותר מסודרים ונוחים.
- שמירת מידע אונליין
העדיפו לבחור תוכנה ששומרת את כל המידע אונליין. שמירה בצורה מאובטחת מאפשרת לעסק לדעת שכל המידע השמור בתוכנה לא ילך לאיבוד. כמו כן, אפשר לגשת למידע כזה, השמור בענן מאובטח, מכל מחשב, מכל מכשיר סלולרי עם חיבור לאינטרנט.
- מאושר רשות המיסים
בחרו תוכנות לניהול עסק עם אישורים ובקרת איכות. לדוגמא, תוכנות מומלצות להפקת חשבוניות או קבלות מקבלות אישור והרשאה מרשות המיסים. בואו להכיר את מערכת AccountIT >>>