פריוריטי זום היא מערכת לניהול נתונים מנהליים של החברה. תוכנה זאת עוזרת לטפל בנתוני הארגון אשר כוללים את מערכת המידע וניהול של קשרי הלקוחות, ייצור, הפצה, ניהול מלאי, רכש, פיננסים, משאבי אנוש וכו’. מאות חברות בתחומים שונים משתמשים בתוכנה זאת בין אם זה בתחום התעשייה, מסחר, ספקיות שרות וכן חברות לאומיות שונות הן בארץ והן בעולם. התוכנה חוסכת זמן וכסף רב. היא אינה יקרה ומאפשרת לקבל מידע רב על המחלקות השונות.
מדוע פריוריטי זום היא פתרון לעסקים?
פריוריטי זום היא מערכת אשר מתאימה לכל סוגי הארגונים ובמיוחד לארגונים הקטנים. השימוש בתוכנה עוזר לארגונים שונים לקבל נתונים על הארגון עצמו תוך כדי טיפול במערכות מידע וקשרי לקוחות, רכש, ייצור, ניהול מלאי, פיננסים וכו’. השימוש בתוכנה הוא בארץ והן בעולם כולו. היא מתאימה עצמה למערכות קיימות, ומחליפה את המערכות הקיימות במערכות מתקדמות. אין ארגון שמערכת הפריוריטי אינה נמצאת בה.
יתרונות מערכת פריוריטי זום לעסקים
למערכת פריוריטי זום לעסקים יתרונות שונים אשר מבדלים אותה ממערכות אחרות הקיימות בשוק. יתרונותיה כוללים:
פרופילי משתמשים– מערכת העסקים כוללת את הגדרת סביבת העבודה לפי בעלי התפקידים בארגון. כלומר ניתן להגדיר מה מותר ומה אסור, כיצד התפריטים יראו ועוד. שיטה זאת יוצרת סביבת עבודה נוחה, פשוטה לעבודה.
מעצב דו”חות ומסמכים– עם הכלים עיצוביים ברמת משתמש, ניתן לשלוט על עיצוב המסמכים והדו”חות במערכת עד רמת פונטים, צבעים, תמונות, נספחים ועוד.
עיצוב מסמכים- עם שליטה על מבנה המסך והשדות, מבנה תפריט ראשי, סרגלי עבודה ועוד, ניתן לעצב ברמה אישית לכל משתמש.
אשף עזרה למשתמש- מסכי העזרה בכל מסך והשדות, מאפשרים ביצוע פעולות עם הכוונה צעד אחר צעד כמו למשל פתיחת פריט חדש, כרטיס לקוח ועוד.
שליפה מיון והצגת רשומות- עם מערכת פריוריטי זום לעסקים ניתן לשלוף נתונים מורכבים ע”י שיתוף כל השדות במסך, מה בתוכנות אחרות ובמיוחד שבפריוריטי זום לא ניתן.