כדאי לדעת כי לא כל פרסום באינטרנט הינו פרסום חיובי, היות וברגע שתוצאות החיפוש של גוגל מראות המלצות שליליות לגבי מוצר או שירות שאתם מספקים, הדבר עלול לגרום לנזק משמעותי לפרנסה שלכם. אומנם נכון שניתן לפנות לגוגל ולבקש מהם להסיר את התוצאות הבעייתיות, אך לרוב הדבר לוקח זמן רב ובדרך כלל העמדה של גוגל היא לא להתערב. בינתיים השם שלכם או של העסק שלכם עלול להיות מוכפש בצורה קשה, דבר המצריך ניהול מוניטין מקוון באופן דחוף. חשוב להבין כי התוצאות השליליות של גוגל בדרך כלל לא נעלמות, אלא רק נדחות במורד תוצאות החיפוש. המטרה היא לדחוק את התוכן השלילי לעמוד הרביעי או החמישי של תוצאות החיפוש, דבר שיבטיח להעלים אותם מהעין אחת ולתמיד. רוב האנשים לא טורחים להיכנס בכלל לעמוד השלישי, בטח ובטח שלא לעמוד החמישי.
כל מה שכדאי לדעת לגבי מוניטין מקוון
כאמור, המטרה של כל אחד היא לשמור על מוניטין איכותי ולא שום רבב. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת בעידן האינטרנט, היא באמצעות עבודה עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום. החברה מכירה את כל הדרכים היעילות ביותר, אשר מאפשרות לקדם תוכן חיובי ותוך כדי לדחוק את התוכן השלילי כמה שיותר רחוק מהעין. מי שמכיר את העבודה ויודע כיצד לעשות אותה בצורה מובנית ומתוכננת היטב, יגרום למצב שבו התוכן השלילי יהיה שקוף לחלוטין עבור הגולש הממוצע. בצורה כזו, ניתן להעלים מהעין תוכן פוגעני, חוות דעת שליליות, הכפשות אישיות וכדומה. אנשי המקצוע ידאגו להוסיף תכנים חיוביים ולקדם אותם בצורה היעילה ביותר. הכוונה להוספה של כתבות מפרגנות, מאמרים רלוונטיים, יצירת שיתופי פעולה עם בלוגרים, הוספת תוכן חיובי ברשתות החברתיות ועוד.
לסיכום, כאשר מדובר על ניהול מוניטין מקוון מדובר למעשה על היכולת לקדם תוכן חיובי ואוהד, ותוך כדי לדרוס ולדחוק תוכן שלילי אשר מכפיש ופוגע במוניטין שלכם. אנשי מקצוע המתמחים בתחום יוכלו לטפל בכל הכפשה או בכל כתבה מגמתית, אשר הורסת את המוניטין שלכם, על ידי יצירה של תוכן חיובי שידחק את התוצאות השליליות רחוק מהעין.
למידע על אחסון אתרים, לחצו כאן…