מה זה שירות HelpDesk איך מקבלים תמיכה באמצעותו, וכיצד HelpDesk הוא עוזר לנהל נכון טוב יותר את השירותים הטכנולוגיים שבארגון?
אם אתם מנהלים ארגון ואתם מנויים לשירות HelpDesk – חשוב שתדעו מה הוא מכיל וכיצד מקבלים את התמיכה בעת הצורך.
ראשית כל – מה זה HelpDesk
HelpDesk הוא שירות תמיכה טכנית שמקצה מגוון כלי ניהול לחברות, ארגונים עסקים. באמצעות HelpDesk ניתן לקבל פתרונות ייחודיים לבעלי עסקים, חברות וארגונים, תוך שהשירות מאפשר מגוון כלים לניהול יחידיות של מערכות מידע. שירות זה הינו חדש יחסית אך הוא חדשני ומאפשרת יותר פרקטיות בניהול מערכות המידע שבארגון.
מה יש ב HelpDesk ?
ל HelpDesk מספר אלנטים שהופכים אותו ליעיל, ביניהם: יישום לניהול קריאות שירות שמאפשרים טיפול בפנייה מתחילתה עד סופה. מוקדי תמיכה לארגונים תוך הצעת תמיכה מלאה ללקוחות, התאמה אישית של המערכת תוך גמישות בעת הצורך שמתאימה את השירות לארגונים ועסקים.
עוד תוכלו למצוא ב HelpDesk יצירת מסדי נתונים שמתאימים למשתמשי הקצה וגם למנהלים של השירות. תיעוד הוא חלק אינטגרלי מהמערכת שמאפשר צפייה בקריאות קודמות, תיעוד תהליכים וגיבוי כל הנתונים החשובים בארגון.
HelpDesk מאפשר גם ניהול מלאי בצורה חכמה יותר תוך ניהלל כלל הנכסים ברשת כולל שרתים, ההתקנים, התוכנות ותחנות עבודה. באמצעות השירות ניתן לשלוט מרחוק על תהליכים ושירותים הוא מאשר ניהול אוטומציה של תהליכים טיפוליים, ניתוב שיחות, ביצוע סדרי עדיפויות בצורה טובה יותר וייצר טפסים רלוונטיים.
השירות מאפשר בנוסף ניהול תצורה תוך שהשירות עוזר בניהול תצורה הכולל גם מיפוי גרפי. בנוסף, באמצעות HelpDesk ניתן לגלות רשתות אוטומטיות שמאפשרות סריקה וגילוי נכסים.
לקריאה נוספת על ניהול HelpDesk, לחצו כאן…
תמיכה ב HelpDesk
כיום ישנן מגוון טכנאים וחברות שמתמקצעות במתן תמיכה בסביבת העבודה. תומכי HelpDesk מסייעים בהקניית מענה טכני בנושאים שונים החל מבעיות בעבודה ב windows עד לתקלות באפליקציות, וניהול קריאות דרך המערכת.
התמיכה הטכנית מתבצעת בדרך כלל על ידי השתלטות מרחוק של טכנאי windows על המחשב ופתרון בעיות דרך קבלת השליטה על הסביבה הממוחשבת.