לקוחות ישראלים מגדירים את עצמם כלקוחות ממש לא “פראיירים”. כלומר, בעברית פשוטה, אף אחד לא יכול לעבוד עליהם ואף פעם הם לא ישלמו שקל אחד יותר ממה שהמוצר באמת שווה.
זו הסיבה שאתרי השוואת מחירים פופולריים כל כך בקרב הציבור הישראלי. אנשים רוצים להשוות כל דבר. הולכים לשוק משווים את מחיר התותים למחיר התותים ברמי לוי. קונים בוטנים משווים את זה לשוק השני וכן על זה הדרך, אין כל דבר רע בזה, להיפך, זהו שוק בריא, אבל למה בעצם שלא תשוו את מחירי הסלולר שלכם ותגלו פתאום שאתם, לחרדתכם, משלמים יותר? ראו כאן לדוגמה השוואת חבילות סלולר!
כן, רוב הישראלים יכולים לקבל מחיר טוב יותר עבור חבילות התקשורת שהם צורכים, אבל בפועל רק בודדים אכן בודקים ועוברים לשירות זול יותר.
אז איך בודקים את מחירי התקשורת שאתם משלמים? המשיכו לקרוא כדי לדעת.
השוואת מחירי תקשורת
בעולם מתוקשר בימינו, אם תסתכלו רגע על שורת ההוצאות בבנק שלכם, תשימו לב שצריכת התקשורת יכולה להגיע לכמה מאות שקלים בחודש בכיף ואם יש לכם טלפון אחד לעבודה או לעסק ואתם כמובן משלמים גם על הטלפונים של הילדים, אז בכלל, בסוף החודש זה יוצא סכום משמעותי.
עדיין, רק כאשר תחשבו את זה בצורה שנתית, אתם יכולים לגלות שאתם מוציאים על תקשורת בשנה משהו כמו 10,000 שקלים, סכום לא מבוטל בכלל. מה אם בשיחת טלפון אחת הייתם יכולים להוריד את הסכום הזה ל7000 שקלים? האם לא הייתם מרימים שיחת טלפון אחת כדי להרוויח 3,000 שקלים?
אז כן, זה בדיוק מה שאתם יכולים לעשות באתר משתלם לי! פשוט לבדוק בלחיצת כפתור האם אתם יכולים לקבל מחיר זול יותר עבור חבילות התקשורת שאתם צורכים.