המרכזייה של מערכת CALL CENTER היא כלי מצוין לעסקים שרוצים להיות מסוגלים להתחבר ללקוחות שלהם ברגע.
זוהי פלטפורמה שמחברת עסקים עם לקוחות ועוזרת בבניית קשרי לקוחות.
מערכת CALL CENTER מספקת את האמצעים לעסקים לתקשר עם הלקוחות שלהם באמצעות צ’אט חי, הודעות טקסט ושיחות טלפון. האפליקציה כוללת גם תכונות כמו מערכת CRM המאפשרת איסוף ואחסון של נתוני לקוחות,
בזמן שהם מקיימים אינטראקציה עם החברה.
מרכזייה IP מציעה גם תכונות כגון סקרים, סקרים ותחרויות כדי לשמור על מעורבות הלקוחות בשיא כל הזמנים.
אפליקציית המרכזייה תוכננה לשימוש בכל מכשיר ממחשבים שולחניים ועד טלפונים ניידים.
הפשטות של האפליקציה מקלה על בעלי עסקים או מנהלים,
לאמץ אותה לשגרת יומם ללא צורך בשינויים או התאמות משמעותיות על מנת שיוכלו להשתמש בתוכנה.
מגוון היתרונות של מערכת CALL CENTER
מערכת CALL CENTER- היא תוכנה המחברת בין מחלקות שונות בארגון באמצעות מרכזייה עסקית
זהו פקיד קבלה ומנהל משרד וירטואלי, המסייע בניהול זרימת המידע, התקשורת וזרימת העבודה בארגון.
מרכזייה עסקית יכולה לשמש למטרות רבות כגון:
-מתן נקודת קשר יחידה ללקוחות או לספקים חיצוניים
-ניהול שיחות נכנסות וניתובן לאדם או למחלקה המתאימה -הקלת התקשורת הפנימית בין העובדים על ידי מתן העדכונים האחרונים ממחלקות אחרות.
מרכזיה עסקית היא מרכיב מכריע בכל עסק.
הוא מספק נקודה מרכזית לכל התקשורת, וניתן להשתמש בו למטרות רבות ושונות.
ניתן להשתמש בו כדי לענות לפניות של לקוחות, לתאם פגישות או להעברת שיחות,
אם אתה בפגישה חשובה ולא רוצה שיפריעו לך.
אם יש לך מספר קווי טלפון, תוכל להשתמש במערכת CALL CENTER כדי לנתב שיחות נכנסות.
כך העובדים שלך יקבלו פחות הפרעות והם יוכלו להתמקד במשימות שלהם בצורה יעילה יותר.