לפני שמתחילים בהליך של בניית אפליקציה למובייל או לווב, יש להתחיל תמיד משלב האפיון של חוויית המשתמש. לאפיון זה, קיים יתרון משמעותי, הוא יאפשר לנו להפעיל את המשתמשים, יניע אותם לפעולה שאנו רוצים שהם יבצעו ויגרום להם, להגיע למקום שאנו מכוונים, בדרך הכי מהירה וקלה שניתן. אפיון חוויית המשתמש, היא בדומה ל- WAZE, הנמצאת באפליקציה שלכם. השאלה היא, כיצד נוכל להניע את המשתמשים לפעולה? באמצעות חוויה אנושית אינטואיטיבית. תפקידו של המאפיין הינו, ליצור חוויה נעימה למשתמשי האפליקציה שתהיה עבורם נוחה גם מבחינת ההתמצאות..
בניית אפליקציה לאנדרואיד או לאיפון?
רבים ממפתחי ובוני אפליקציות, תוהים לא אחת, הטם כדאי לבצע בניית אפליקציה לאי פון או לאנדרואיד? היות ושני מכשירי המובייל הללו הם מהפופולאריים ביותר בעולם אך הם פועלים על שתי מערכות הפעלה שונות, האחת בקוד פתוח והשנייה באמצעות קוד סגור גם דרכי הפיתוח שלהן תהיינה שונות, אך ישנן סיבות שונות, מדוע דווקא כדאי לפתח אפליקציות עבור מערכת ההפעלה של אנדרואיד. ראשית אנשים רבים מחזיקים במכשירים חכמים שמופעלים על מערכת ההפעלה של אנדרואיד ולכן, אם החלטתם לבנו או לפתח אפליקציה מתאימה, החשיפה לאפליקציה שלכם תהיה גבוהה יותר..
באמצעות מערכת הפעלה בקוד פתוח, אין צורך לבנות שוב את הקוד, במיוחד אם אתם מפתחים הנמצאים בתחילת דרככם, והחלטתם לפתח אפליקציה ניתן למצוא תבניות קוד חינמיות בקהילה של אנדרואיד.. יש לציין, כי אפליקציה למערכת אנדרואיד, עשויה להתאים לא רק למכשיר סלולארי קטן , כי אם למוצרים נוספים כמו שעון חכם או טלוויזיה חכמה, כך שבית העסק, יוכל להגיע לקהל רחב יותר של לקוחות ולהרחיב את העסק לתחום פיתוח עבור מכשירים חכמים.
תכנית שיווק אפליקציות מוצלחת
תכנית של שיווק אפליקציות תסייע לפני שאתם משיקים אפליקציה למכשירים חכמים או לווב. כאשר מדובר על ביית אפליקציה, כל יזם בעל רעיון יכול לפתח זהות עסקית מסוימת, כאשר באמצעותה הוא יוכל לבנות תכנית שיווקית מוצלחת. לא כדאי להגיע לקהל היעד כבר בשלב ההפקה, אחרת זה יהיה קשה וארוך מדי, כי אם להגיע ישירות לקהל היעד הרצוי לנו מראש.