העולם המודרני מביא עמו אינספור גירויים עמם מתמודד כל אדם במשך היום יום שלו. לא משנה אם מדובר באדם המתגורר בעיר במרכז הארץ או בפריפריה, הפרסומות המציפות אותנו מכיוונים שונים, הסרטונים שאנחנו רואים בכל מקום, הבאנרים הממומנים בפייסבוק, הפרסומות הממומנות ביוטיוב או בכל אתר אחר המשתמש בפרסומות, הקוקיז המושתלים בפלאפון שלנו ובמחשב האישי על מנת לקחת מידע רלוונטי – כל אלו הופכים להיות כלים רבי משמעות ואף קניין רלוונטי למפרסם.
בעידן הנוכחי – כל מי שרוצה לפרסם לא יכול להרשות לעצמו להתפשר על פחות מהטוב ביותר. אם בעבר אנשים היו נעתרים להקשיב להצעות שיווקיות כלשהן, הרי שכיום רבים כבר עייפים מהמגוון העצום של ההצעות השיווקיות המורעפות עליהם מכל תחום ומחפשים אחר פתרון אלטרנטיבי ודרך טובה יותר לשווק את עצמם בקרב לקוחות פוטנציאליים.
אחת הדרכים הטובה והאפקטיבית ביותר לפרסום עצמי היא באמצעות סרטון תדמית. סרטוני תדמית מאפשרים לבעל העסק להגיע ללקוחות וללכוד את תשומת לבם הודות לעושר הסגנוני וריבוי האפשרויות שהפורמט מציע. שלא כמו תמונות סטילס או טקסט, סרטוני תדמית מעניקים לצופה חוויה חיה של בית העסק ומאפשרים לו ממש לחוש את המתרחש בעסק – להכיר אותו מכיוונים שונים ובכך לגלות את הייחודיות של העסק, להתקרב אליו, להכיר את האינטונציה של העושים במלאכה, לחוש ו”לטעום” את הנעשה במקום.
ישנם סוגים שונים של סרטונים ואולם כאשר בית עסק מעוניין לפרסם את עצמו ולעורר מודעות באשר לפעילותו, חשוב ליצור קודם כל סרטון תדמית איכותי. סרטון תדמית יכול להיות מסוגים שונים ולכלול אופציות מגוונות לפרסום, כאשר רוב ההצלחה שלו תלויה לא רק באפיקי הפרסום עצמם, כמו בקרייאיטיב עצמו.
השקעה בקרייאיטיב איכותי מבטיחה היענות גבוהה לסרטון התדמית, בכל מקום בו הוא יפורסם. בין אם מדובר בסרטון המוזן לתוך אתר האינטרנט, משמש כדף נחיתה לפייסבוק או בגוגל, פרסום לכל רשת חברתית אחרת ואפילו לטלוויזיה, חשוב להשקיע בקריאייטיב של סרטון תדמית איכותי שיבדל את בית העסק מעסקים אחרים בתחום ויהפוך אותו ליוניק בתחומו.