אתם מצויים בתקופה ברוכה של טירוף. רק לאחרונה פתחתם את העסק שלכם, וכבר אתם מוצפים בהזמנות חדשות. הספקים “מתקיפים” אתכם מכל כיוון, ואינם יודעים מה כדאי לעשות קודם. למרבה המזל, בימינו קיימות תוכנות משוכללות המסייעות לכם לנהל את המשימות שלכם ולדרג אותן לפי סדר החשיבות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התוכנה המתאימה לכם.
אז מה היא עושה בעצם?
מערכת erp חוסכת זמן יקר ומאפשרת לכם לעבוד באופן מסודר ושיטתי. אלה כמה מבין היכולות המופלאות שלה:
- מחלקת את המשימות בין העובדים – יש לכם עובדים ממחלקות שונות, או למעשה עובדים אשר נמצאים באותה המחלקה, אך אמונים על תפקידים שונים. תוכנת erp מאפשרת לכם למנוע אי סדר ובזכותה אתם יכולים לעקוב אחרי כל אחד מהעובדים שלכם. כך תוכלו לחלק לכל עובד את המשימה שלו ולדעת שאתם יכולים לפקח עליהם.
- שולטים מרחוק – נניח שאתם מצויים מחוץ למשרד לרגל ישיבה חשובה. אין זה אומר שאתם צריכים להיות מנותקים מכל מה שקורה במשרד. המערכת מתחברת אל מכשיר הסלולר שלכם ובזכותה אתם יכולים לעקוב אחר העובדים בכל עת.
- אפשר להוציא דו”חות – בסוף כל חודש אתם מעוניינים לעקוב אחר ההספק של כל עובד ועובד, הפרויקט שעליו הוא עבד ועוד.
- מערכת שמתאימה לכולם – מערכת erp מקצועית יכולה להתאים לכל סוג עסק – בין אם מדובר במפעל גדול שבו יש צורך לעקוב אחר מאות עובדים, ובין אם מדובר בעסק משרדי קטן.
בוחרים את המערכת המתאימה ביותר
כדי לאפשר לבית העסק להתנהל כמו שצריך, חשוב לבחור תוכנת ניהול משימות טובה ואיכותית העונה על כל הדרישות. משום כך, לפני שאתם פונים לחברה כלשהי עליכם לבצע כמה פעולות. ראשית, הגדירו את המטרות שלשמן אתם מעוניינים לרכוש את התוכנה. כן, אתם אולי מחפשים את התוכנה המושלמת, אבל אין באמת תוכנה שתענה על דרישותיכם במאה אחוזים. במקום זאת, הקפידו לתעדף את דרישותיכם מהחשובות יותר לאלה החשובות פחות. שנית, כדאי לבצע סקר שוק ולבחון את המחירים. כך, כאשר תקבלו הצעת מחיר מחברה כלשהי, יהיה לכם עם מה להשוות. ולבסוף, לא יזיק לכם לאסוף המלצות מחברים או גולשים באינטרנט.