קידום חנויות וירטואליות הוא משימה מאתגרת. רוב האנשים מכירים את שיטות השיווק המסורתיות הכוללות קידום באמצעות מדיה חברתית, דואר אלקטרוני ופלטפורמות מקוונות אחרות. אבל שיטות אלה לא תמיד היעילות ביותר.
על מנת להגדיל את המכירות, השיווק היעיל ביותר הוא מפה לאוזן דרך חברים ובני משפחה. כשאדם קונה משהו, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יקנה אותו אם חבר שלו רק סיפר לו על זה. למרות ששיטות אלו אינן תמיד נוחות או חסכוניות בזמן, הן עדיין אחת מצורות השיווק היעילות ביותר.
אבל מה לגבי קידום אתרי מסחר בגוגל?
—אתרי מסחר בדרך כלל עמוסים מאוד, עם הרבה תוכן שצריך להתעדכן בו. אתר אינטרנט מעוצב היטב ובעל תוכן רב יהיה בעל סיכוי גבוה יותר לקבל תנועה.
על מנת להפיק את המקסימום מאתר המסחר שלך בגוגל, עליך להיות מסוגל לקדם את האתר שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות קמפיינים של SEO ו-PPC, כמו גם אסטרטגיות שיווק אחרות.
ברמה הכללית יותר, תהליך קידום חנות באינטרנט די דומה לקידום אתרים רגילים. עם זאת, אתרי מסחר או חנויות וירטואליות – אלו אתרים לרוב גדולים יותר, שכוללים מאות, אלפי או עשרות אלפי עמודים במצטבר (מוצרים, קטגוריות, תתי קטגוריות, מאמרים וכו’).
קידום אתרים הינו תהליך המבוסס על אסטרטגיה שיווקית בראש ובראשונה.
אז, הצעד הראשון הוא להבין מי קהל היעד שלך.
תוך כדי למידה על העסק של הלקוח שלך, חשוב שנלמד גם על המתחרים שלהם. בנוסף, למידה על סוג התעשייה בה הם עוסקים תועיל גם כן.
כדי להגביר את הדירוג ואת טווח ההגעה שלו, תצטרך לעשות מחקר קידום מונחי מילות מפתח. לשם כך, זה יעזור ללמוד על כל אחד מהביטויים הרלוונטיים המדורגים גבוה עבור האתר שלך, כך שתוכל למנף אותם כחלק מהקמפיין שלך.
מחקר מילות מפתח הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בקמפיין קידום מכירות. זה עוזר לאתרי אינטרנט לקבוע אילו מילות מפתח וביטויים רלוונטיים ביותר לתוכן שלהם. זה עוזר להם לייעל את טווח ההגעה שלהם ולהוביל תנועה רלוונטית לאתר.
בשלבים הבאים יש להתרכז בלייצר ולשפר את התוכן בעמודי הקטגוריות והמוצרים, ולדאוג לקישורים חיצוניים מאתרים אחרים