מוצרים חדשים הם נשמת אפו של כל עסק – הם מאפשרים לחברות להתפתח כל הזמן כדי לספק טוב יותר את הצרכים והציפיות של הלקוחות, להגדיל את נתח השוק שלהם ולהשיג יתרון סופי על פני המתחרים.
מרעיון למוצר
מתוך אלפי מוצרים שנכנסים לשוק מדי שנה, ההערכה היא שכ- 70% – 80% מהם נכשלים. תכנון קפדני מרעיון למוצר, חיוני כדי למזער סיכונים ולהגדיל את סיכויי ההצלחה, וזה יכול לקרות רק כאשר לחברה יש אסטרטגיית פיתוח מוצר מוצקה, קבלו מידע מקצועי באתר מוביל של סטודיו לעיצוב תעשייתי.
אסטרטגיות פיתוח מוצר
חברות מצליחות, מסתמכות על אסטרטגיות פיתוח מוצר מוגדרות היטב כדי לארגן מחקרי משתמשים ושוק, להבין את נקודות הכאב והציפיות של הלקוחות שלהן ולתכנן במדויק את המשאבים והזמן הנדרשים לפיתוח המוצר.
אם אתם מחפשים השראה מהעולם האמיתי, ריכזנו כמה דוגמאות לפיתוח מוצרים מחברות בתעשיות שונות. למדו כיצד הם מספקים ערך מעולה ללקוחות, מחדשים ומגבירים את הצמיחה תוך שמירה על הלקוח במרכז תהליך פיתוח המוצר החדש שלהם.
דוגמאות לחברות מוכרות וגישתן לפיתוח מוצר – גוגל
גוגל, שנוסדה ב- 1998 על ידי סרגיי ברין ולארי פייג’, החלה כחברת חיפוש מקוונת, אך כיום היא מציעה מאות מוצרים ושירותים, כגון Gmail ,YouTube, מערכת ההפעלה אנדרואיד, דפדפן האינטרנט כרום ועוד.
סל המוצרים הרחב של גוגל, הופך אותה לאחת החברות המובילות בעולם בשוק ההייטק. כדי לשמור על היתרון התחרותי שלה, החברה מתחדשת כל הזמן.
אמזון כפיתוח מוצר
ג’ף בזוס השיק את אמזון כחנות ספרים מקוונת בשנת 1994. מאז, החברה התרחבה והפכה לשוק המקוון הגדול בעולם, לספק עוזר בינה מלאכותית, פלטפורמת סטרימינג בשידור חי ופלטפורמת מחשוב ענן. כאמור, רעיון קטן יכול להיות מטאור אדיר של הצלחה.