ישנם יתרונות רבים לחברות קטנות עד בינוניות למיקור חוץ של חלק מהרכש העסקי שלהן. זה יגדיל את הפרודוקטיביות של החברה שלך. וזה גם יעזור לך לשלוט בעלויות. העולם נעשה גלובלי יותר עם חברות הפועלות בסביבה העסקית בכל רחבי העולם. המשמעות היא שעסקים צריכים להתמודד עם רכש על פני תרבויות ושפות מרובות. זה המקום שבו רכש במיקור חוץ יכול להיות שימושי, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהוזיל את העלויות שלך.
כאשר מדובר ברכישת מוצרים או שירותים באיכות גבוהה, עליכם להיות בטוחים שאתם רוכשים מהספק הנכון. זה אולי נשמע כמו רעיון פשוט, אבל במציאות יכול להיות קשה להבטיח שלספק יש את סוג המוצר שאתה רוצה ויש לו את המחירים הטובים ביותר.
הטיפים הבאים יעזרו לכם למצוא ספק טוב ולוודא שהוא מציע שירות מעולה.
בצע את המחקר שלך: לפני שאתה מוציא כסף על ספק חדש, עשה מחקר ונסה לברר אם הם מספקים מוצרים ושירותים טובים. אם הם נראים מספיק מכובדים, צור איתם קשר לקבלת מידע נוסף על מה שהם מציעים – כגון תמחור או זמני אספקה. כדאי גם להשוות את המחירים שלהם עם אחרים באותו ענף כדי לראות עד כמה הם תחרותיים
- הגדר את היעדים שלך לרכישת מוצרים ושירותים
- צור רשימה פנימית של ספקים שמתיישרים עם היעדים שלך לפני שמתחילים במשא ומתן איתם
ניהול רכש יכול לכלול תהליכים, מדיניות ומונחים מורכבים רבים; לעסק יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל עם יישום תהליך רכש. עסקים תמיד מחפשים להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. בהתאם לענף, ניתן לעשות זאת על ידי משיכת לקוחות חדשים או המרת לקוחות קיימים ללקוחות חוזרים. עם כל עסק, המטרה היא למצוא את האיזון המושלם בין עלות והחזר על השקעה (ROI). תהליך הרכש של חברה חיוני כדי לעזור להם להשיג זאת.
פרטים נוספים באתר: http://cloudcom.co.il/