מערכת ניהול לקוחות הנה מערכת הכוללת מגוון כלים בעזרתם ניתן לעשות שימוש כדי לנהל את העבודה בעסק עם ומול הלקוחות שלנו. הכוונה היא למערכת הכוללת כלים לניהול נכון של הלקוחות בחברה, ההזמנות, שיחות הטלפון ועוד. באמצעות מערכת שכזו ניתן לחסוך זמן רב, כסף, לחסוך בכוח אדם וכמובן להעניק שירות מקצועי, איכותי ומהיר יותר ללקוחות החברה.
אילו כלים כוללת ניהול לקוחות?
הכלים השונים עשויים להשתנות בין מערכת אחת לאחרת. בין הכלים הנפוצים כיום תוכלו למצוא:
- כלים לניהול לידים – כלומר כל מה שקשור בקליטה, ניתוב וניהול של לידים בחברה.
- ניהול מרכז הטלמרקטינג של החברה – כל מה שקשור לשיחות מכירה, שירות לקוחות, תסריטי שיחה, חייגן, יומן פגישות ועוד מגוון רחב של אפשרויות עבודה בכלי נהדר המהווה רק חלק ממערכת ניהול לקוחות מומלצת.
- כלים לשיווק דיגיטלי – אפשרויות דיוור וניהול רשימות תפוצה פנים ארגוניות ורשימת תפוצה של לקוחות ודיוור ללקוחות. מסרוני SMS באמצעות מערכת לרשימות התפוצה, חיבור לתוכנות דיוור שונות ועוד.
- כלים לניתוח תוצאות – כל מערכת ניהול לקוחות שמכבדת את עצמה צריכה לאפשר חיבור לכלי אנליטיקס וכלים נוספים החיוניים לעבודת השיווק הדיגיטלי והמעקב אחר ביצוע העבודה.
היתרונות במערכת ניהול לקוחות לעסק שלכם:
יש כמה יתרונות בולטים לשימוש במערכת ניהול לקוחות לעסק. היתרון הראשון הוא כמובן סדר. בכל ארגון חשוב שתהיה עבודה מסודרת ומערכת שכזו מאפשרת לכם לעבוד בצורה מסודרת, לתעד, לגבות, לנהל יומן פגישות ועוד. היתרון השני הוא קשר בין עובדי החברה בתוך הארגון. היתרון השלישי הקשר בין החברה לבין הלקוחות. היתרון הרביעי הוא מיקסום הטיפול בלידים והגדלת המכירות בארגון על ידי עבודה מקצועית, ניתוב וניהול נכון של הלידים בחברה. לבסוף היתרון הנוסף הוא מעקב והנפקת דוחות שיקנו לכם מידע שנוכל להשתמש בו לביצוע שיפורים.