איך להיכנס לתחום קידום אתרים: המדריך המעשי שיגרום לכם להרגיש כמו מלכי הווייב
טוב, בואו נודה בזה: קידום אתרים (SEO) לא בדיוק נשמע כמו נושא מרתק. זה כמו לנסות להסביר לילד בן 5 למה להמריא לשמיים עם סוכריה על מקל זה לא משהו שהייתם ממליצים עליו. אבל, אם תתמידו וקצת תשקיעו מחשבה, תגלו שמדובר באומנות שמביאה לעולם הווירטואלי את מה שקר מציע לדוב החמוד – גישה חופשית למקורות מידע. אז איך נכנסים לזה? קבלו את המדריך המעשיר, עם הומור, עצות שימושיות וקפל של סקרנות!
מה באמת קורה בקידום אתרים? 5 עובדות מטורפות שאולי לא ידעתם!
אתם בטח שואלים את עצמכם, “מה זה כל העסק הזה של קידום אתרים? בכלל לא שמעתי על זה בזמן ששוטטתי בפייסבוק!” ובכן, חובבי פייסבוק, הגיע הזמן לחשוף אתכם לסודות הנסתרים של מחלקת ה-SEO. הנה 5 עובדות שלא תאמינו:
- גוגל לא אוהב סודיות! הסוד להצליח במדד החיפושים הוא להיות גלוי. אלא אם אתם בתהליך חיפוש אחרי מתכון לעוגיות של סבתא, זה לא הזמן להתבייש.
- המילים שלכם – הכוח שלכם! מחקר מילות מפתח הוא כמו לחפש את המפתחות לרכב שלכם. אתם לא רוצים להיתקע במשחק של “היכן הם?” כשאתם מנסים להגיע למקום הנכון.
- תוכן הוא המלך! אוקי, אני יודע, נשמע כמו קלישאה, אבל זוהי האמת. השקיעו בתוכן איכותי, אנשים יאהבו אתכם. ואז יפרגנו לכם בלייקים.
- שיתופי פעולה – עוזרים לכם לגדול! כמון הידיד שלכם שגידל עגבניות – כשאתם משתפים פעולה עם אתרים אחרים, אתם יוצרים קשרים שמזינים אתכם עם יותר תנועה לאתר.
- אל תשכחו את האנליטיקס! כמו שהדוד שלכם קלט שאין טעם לגדל תפוחים במרפסת של דירת תל אביב כשחם מדי, אתם חייבים להבין מה קורה באתר שלכם.
פסיכולוגיית קידום אתרים: מהמשתמש לעולם הגולש
עכשיו, כשההתרגשות בשיאה, הגיע הזמן לחדד את הידע על הקהל שלכם. דמיינו לרגע שהגולש הוא כמו ילד שחיפש את מכוניתו האהובה על המקרר. הוא לא יודע לאן ללכת, וזה תפקידכם להנחות אותו. יש כמה צעדים מרכזיים לעשות זאת:
1. הכירו את הקהל שלכם
לא מדובר כאן רק בסטטיסטיקות: בבקשה, נצלו את הכלים המתקדמים, כמו Google Analytics, לגלות מה באמת מעניין את הגולשים שלכם. מה הם אוהבים? מה הם לא אוהבים? ומה הקטגוריות שמשתלבות בחיים שלהם?
2. הכינו תוכן איכותי
ותקבלו את העיקר: אתם לא רוצים שגולש יCharacteristics