הסרטון עם הכי הרבה צפיות בטיקטוק: מה שמאחורי התופעה המטורפת
אי שם, בעולם שבו הקומדיה והמנות שכיחות כמו מצמוץ, פרח לו הבידור החדש שלנו: טיקטוק. ואם חשבתם שהיישום הזה הוא רק עוד פלטפורמת ריקוד לשעות הפנאי, אתם מתים על עצמכם! עתיד המדיה החברתית פועל על בסיס ויראלי, וכוכב אחד צץ מעל כולם – הסרטון עם הכי הרבה צפיות בטיקטוק. אז מה הוא הסרטון הזה, למה הוא לוקח את הבכורה, ואיך הוא שינה את חיינו? בואו נ dive in!
אז מי באמת השיג את המספרים המטורפים האלה?
לטיקטוק יש דינמיקה מדהימה – בסופו של דבר, כל אחד יכול להיות כוכב. הסרטון עם הכי הרבה צפיות כרגע הוא של @zhong, שמראה לנו איך הוא חותך פירות בצורה מסוימת (כן, ממש ככה). הגיעו אליו מעל 300 מיליון צפיות! אין פלא ללקוח הכי מתוחכם, גם אם הוא חותך אבטיח על קצה מלפפון! ואם אתם תוהים מה הסוד?
האלמנטים שהובילו להצלחה
- פשטות: הסרטון הזה לא מתיימר להיות משהו שהוא לא. זה פשוט – חותכים פירות. אבל!
- יצירתיות: יש משהו מופלא באיך שניתן (או יותר נכון – לא ניתן) לדעת מראש מה יעבוד.
- נגישות: כולם יכולים לנסות את זה בבית. לא צריך לשלם כניסה לסטודיו או מכון קונגרס.
- הומור: חברים, מי לא מת לבלות שלוש דקות ולצחוק על מישהו חותך מלון בצורה חדשנית?
אוקי, הבנו את הסרטון – אבל למה זה כל כך מעניין?
אז למה סרטון כזה, שאין בו עלילה, דמויות או אפילו זרימה רגשית מסוימת, גרם לכולם לקבל את זה אהבה מטורפת? כי טיקטוק הוא לא רק על האיכות התוכן, אלא איך תופסים את הקהל. בדמיון שלנו, כל אחד הוא הזרלטפה – אדם שרוצה לראות ולא לשמוע. והסרטון הזה מציע בדיוק את זה: הזדמנות להשתעשע, להתנסות ולצחוק!
שאלות ששווה לשאול
- מה גרם לסרטון הזה להתחיל? זה התחיל בהרפתקת טיקטוק רגילה, אבל מי שראה אותו, ראה את זה כחדשני – והוויראליות עשתה את שאר העבודה.
- האם היו סרטונים דומים? ברור! אבל זה הסרטון שעלה והצליח להפתיע.
- כיצד משפיע ההצלחה הזו על תרבות הטיקטוק? זה משנה את הפרדיגמה, ויוצר תנועה לסגנון לא מסובך. להתחיל מכלום והגיע לאינסוף。
המגוון בעידן הפיקטיבי
אבל הסרטון של @zhong הוא רק קצה הקרחון. טיקטוק שזורה בדינמיקה שמתאימה לכל טעם – אם אתה חובב קומדיה, ריקוד או קטעי סביבת חיות (שלא נדבר על הפעלות פארודית של דמויות פופולריות). כל טיקטוקר יכול לייצר תוכן שמדגים את היכולת שלו – כן, גם אם זה אומר להראות לאנשים איך מפלגת עוגה נופלת.
אז מה ההשפעה על התעשייה כולה?
הקונספט של אחד נגד כולם הוא כאן. אם תקשיבו היטב, מישהו ממש כאן עשוי לספר לכם על הקטילות במגזרי קניות ועסקים. יש מעבר מ”סלבס” קונבנציונליים לנוכחות דיגיטלית של כוכבים טיקטוקים. האם זה מבקש שינוי או חידוש?
בעיה? יש פתרון!
- אימון תוכן: זה מרגש להשיג איזושהי פופולריות. עכשיו יש דחף להיות טוב יותר.
- קונספטים חדשים: להפתיע זה המנוע החדש. זה מתאים – לטקטיקות שיווק או לא?
- ידע ויראלי: טיקטוק הגיע לעידן שבו כל סרטון יכול לעניין ולהפיץ הודעה.
אז מה אני אקח מזה? עוד על חשיבות הויראליות!
בתוך האי של הכל כך ייחודי, ישנם דברים חשובים וצריכים להיות נגישים. ההצלחה של הסרטון הזה מחייבת אותנו לחשוב מה זה אומר להיות סלב טיקטוק, ומה היעדים שלנו כדי לשמור על קהל שאוהב תוכן אמיתי ומשעשע.
שאלות ששווה לשאול (חלק ב’)
- איך אני יכול להתחיל ליצור תוכן? כל מה שצריך זה טלפון ועט – ולסמוך על האינטואיציה שלך.
- מה זה אומר לעסקים יותר גדולים? חיבור עם הצרכנים והבנת עוצמת הוויראליות.
ובכן, הזמן לרכוש טלפון עם מצלמה IQ 1000 הגיע! כדי שנשיג תוצאה טובה – גם אם זה אומר לחתוך פירות בצורה מושלמת ולהפוך את זה יחסית לעניין שצפוי לשבור את האינטרנט! מה דעתכם? טיקטוק? קפצו פנימה, כי אם במקרה תהיו בפרק הבא של “לחתוך פירות”, לפחות תהיו הויראליים הבאים!